Eskulap Gabinet Stomatologiczny Pogotowie Stomatologiczne
(czynne w soboty i niedziele)
32 389 02 99Eskulap Gabinet

W ramach świadczeń ogólnostomatologicznych wykonujemy:

Diagnostykę jamy ustnej wraz z analizą zdjęć rentgenowskich, w systemie radiowizjografii cyfrowej i kamery wewnatrzustnej,

Kompleksową higienizację jamy ustnej poprzez usunięcie osadów nazębnych skalerem ultradźwiękowym i metodą piaskowania,

Fluoryzację, która systematycznie przeprowadzana skutecznie zabezpiecza zęby przed próchnicą i nadwrażliwością,

Instruktaż szczotkowania, podczas którego dobieramy metodę szczotkowania oraz preparaty do higieny jamy ustnej,

Lakowanie zabezpieczające powierzchnie zdrowych zębów przed próchnicą,

dentysta Małgorzata Tokarowska-Szmagała
Stomatolog Małgorzata Tokarowska-Szmagała

Polecamy komputerowe znieczulenie SleeperOne S4, które zapewnia bezbolesne przeprowadzanie wszystkich zabiegów,

Odtwarzamy utracone mechanicznie lub na skutek próchnicy tkanki zęba. Estetycznie odbudowane zęby są zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi i nie odbiegają wyglądem od innych,

Stosujemy systemy włókien szklanych do odbudowy i wzmocnienia wypełnień,

Przy leczeniu kanałowym używamy najnowszych zdobyczy techniki stomatologicznej - korzystamy z systemu mierzenia długości korzenia i jego mechanicznego opracowywania kanału korzeniowego,

Leczymy choroby dziąseł i błony śluzowej jamy ustnej. Dolegliwości pozornie nie mające nic wspólnego z zębami, takie jak: zapalenie dziąseł i przyzębia, odsłanianie się szyjek zębów, paradontoza, wymagają interwencji stomatologa, który przy odpowiednio wczesnym zdiagnozowaniu choroby, zapobiegnie powstaniu bolesnych powikłań. Leczenie wspomagamy terapią fotodynamiczną przeciw mikroorganizmom, która jest bezpiecznym i skutecznym sposobem leczenia infekcji w jamie ustnej,

Oferujemy wybielanie zębów metodą nakładkową dającą najlepsze długotrwałe efekty lub w gabinecie przy użyciu lampy wspomagającej.